dilluns, 30 de setembre del 2013


Este mig dia al Centre Social de La Pobla de Vallbona:

- Hola! Bon dia! Venia a preguntar si per al dia tal o tal el Centre Social estarà lliure d'esta hora a esta altra.
+ Això has d'anar a l'Ajuntament a demanar-ho, ací no podem dir-te res. (Més seca no podia ser la tia)
- Ja, vinc d'allí...
+ I per a que has vingut ací?
- Perquè m'ha enviat la xica de l'Ajuntament a vore si sabieu com estaven les dates
+ Eixa xica és tonta, ja li pegarem un calbot!

Només en el començament ja m'han donat ganes d'enviar-la a fer la mà, tant a ella com a l'altra senyora que estava darrere del mostrador en ella. Ací m'ha començat a explicar l'aforament que hi ha, si podiem contractar els serveis del bar... I la molt imbècil no sé li ocorre una altra cosa que dir-me: "Ja que has sigut gentil, et miraré si tinc lliure en els dies que ja m'han arribat" I després hem continuat:

+ I que pretens fer?
- Volem fer un concert.
+ Qui?
- Compromís
+ Ah! I de què d'una orquestra?
- No, del Botifarra.
+ I eixe grup què fa.
- El Botifarra no és un grup, és un cantant, encara que du acompanyants. Fan música tradicional valenciana.

Mentre estava dient açò l'altra senyora estava dient:

* Pos que ha de fer? Si es diu el Botifarra, farà botifarraes!

I en acabar de parlar jo:

* Pel simple fet de cantar en valencià no vol dir que facen música valenciana.
+ Què és? Música de botar i fer l'idiota d'eixa que vos agrà a vosatros?
- No, ja ho he dit.
* Si voleu música valenciana -esta continuava a la seua- mos posem esta i jo a cantar albaes i jotes que això sí que és música valenciana.
- Precissament el Botifarra cante albaes i jotes, t'estic dient que és música TRADICIONAL valenciana.
+ Bo, pos si vos acaben dixant el centre social -donava per sentat que no anaven a fer-ho- mosatros anirem a vore-ho.

Lo que s'ha d'agunatar!!!! I damunt fes-te el simpàtic!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada